انواع تست های روانشناسی با قهوه
نوشته شده توسط : فدولا

جالب است بدانید که قهوه مورد علاقه شما می تواند بیانگر ویژگی های شخصیتی شما باشد. در این رابطه تست های شخصیت شناسی یا روانشناسی زیادی وجود دارند که خلق و خوی شما را بیان می کنند. به عنوان نمونه طرفداران قهوه لاته افرادی با نگرش مثبت و خوش شانس هستند. آن ها ریسک پذیری را دوست ندارند و تنها قهوه را به عنوان یک نوشیدنی ساده و بدون عارضه مصرف می کنند. روانشناسی دیگر قهوه ها به شرح زیر است:

اسپرسو: طرفداران قهوه اسپرسو، افرادی جسور و قدرتمند هستند و اهداف بلند مدتی دارند. آن ها ایده های نابی در ذهن خود می پرورند و سخت کوشی را دوست دارند.
قهوه فوری: افرادی که مصرف این نوع قهوه را به سایر قهوه ها ترجیح می دهند، به زندگی در زمان حال اهمیت بیشتری می دهند و به ضرب المثل *هر چه پیش آید، خوش آید* معتقد هستند. عاقلانه خرج کردن از دیگر ویژگی های افرادی است که به خوردن قهوه فوری علاقه مند هستند.
کاپوچینو: افرادی که عاشق کاپوچینو هستند، قطع به یقین به ناشناخته ها علاقه دارند و دوست دارند تجارب بسیاری کسب کنند. آن ها عاشق آموختن مهارت های جدید هستند و در هر فرصتی که به دست آورند، به سفر می روند.
قهوه یخی: روانشناسی در خصوص این نوع قهوه به ما می گوید که افرادی که قهوه یخی می خورند، بسیار سخت کوش و پرتلاش هستند. آن ها تمامی امور زندگی را به شیوه خودشان انجام می دهند و اعتقاد زیادی به حس ششم خود دارند.
قهوه ریسترتو: طرفداران این نوع قهوه بسیار کم هستند؛ زیرا تلخی این قهوه شدیدتر از اسپرسو است. افراد طرفدار این نوع قهوه، عموماً درون گرا هستند و تنهایی را به بودن در جمع های دوستانه و کاری ترجیح می دهند.

https://ghahvekhane.com/%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: